Faceți căutări pe acest blog

marți, 17 august 2010

Tort tiramisu cu cirese negre



Am cam ramas in urma cu postarile..stiu si imi cer scuze..dar revin in fortza :P. Pe 15 august, fiind onomastica tatalui meu, am prestat pentru el...un tort tiramsu cu cirese negre. Recunosc ca reteta nu-mi apartine...cea initiala am preluat-o de pe blogul gourmandine.ro (tort tiramisu cu capsuni)si am adaptat-o.Sa lasam deci palavrageala si sa va zic reteta. Cantitati folosite: 400 g piscoturi, 500 ml frisca (jumatate se foloseste pentru crema si restul la ornat),500g mascarpone,180g zahar pudra,un borcan compot cirese negre(cam 680 g de cirese) cam 500 ml cafea tare neindulcita, 1 esenta de rom si 2 linguri de cacao pentru ornat. Faceti intai cafeaua si lasati-o la racit. Bateti cu mixerul frisca. Tot cu mixerul se bate si crema mascarpone cu zharul pudra..cand se omogenizeaza se adauga si frisca.In cafea turnam esenta de rom si inmuiem piscoturile.Eu am asezat piscoturile in tava rotunda cu circumferinta detasabila.Am tapetat tava cu piscoturi, am adaugat un strat de crema, unul de cirese negre din compot,iar piscoturi, iar crema, iar cirese negre..si inca un strat subtire de cream.Am ornat pe deasupra cu frisca si am pudrat cu cacao. Si iata ce a iesit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu